Dusse Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Tackar tackar!! Varsågod Jag håller på med en ny byggnad, får se när det blir klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Aja injgen verkade bry sej om min post testar att göra åna byggnader som ni gör, håller på med en Biograf !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 (redigerad) I vilket format ska man spara i om inte bilden ska bli kladdig?? SPARA I .bmp och säg till nån att ändra till .gif med photoshop om du använder paint INTE .png (fel färger) INTE .jpg (Kladdig) INTE .gif om du använder paint. om du har photoshop så välj ''save for web'' och spara som .gif Redigerad 30 juni, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 INTE .png (fel färger) UHM? VADÅ FEL FÄRGER?.png e det bästa bildformatet (liten storlek, bra kvalitet, inget kladd) jag råder alla att spara i .png eftersom det e bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 UHM? VADÅ FEL FÄRGER?.png e det bästa bildformatet (liten storlek, bra kvalitet, inget kladd) jag råder alla att spara i .png eftersom det e bäst! SPARA I .bmp och säg till nån att ändra till .gif med photoshop om du använder paint INTE .png (fel färger) INTE .jpg (Kladdig) INTE .gif om du använder paint. om du har photoshop så välj ''save for web'' och spara som .gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 SPARA I .bmp och säg till nån att ändra till .gif med photoshop om du använder paint INTE .png (fel färger) INTE .jpg (Kladdig) INTE .gif om du använder paint. om du har photoshop så välj ''save for web'' och spara som .gif .. så komemr det en till men .png e faktist det bästa boldformatet, speciellt för denna typ av bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Nej, eftersom det inte blir samma kvalitet som bmp och gif(från photoshop) så måste jag ändra alla färger till rätt, och det är j*vligt jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Blir förgerna fel när man spara i .png i photoshop? loel jag kör med psp 7! visste inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Att det ska var så svårt att fatta JAG vill att alla som använder paint ska spara i bmp, och fråga om någon kan göra om det till photoshop gif. De som använder PS skall ""Spara för webben" i gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 (redigerad) mj0 e nyvaken (segstartad) men fattar nu. här e en biograf, det står Matrix och Pixel på Pelaren http://medlem.spray.se/mibclan/cinemapixel.png Redigerad 30 juni, 2003 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 (redigerad) Här kommer en ny skyskrapa, ser lite bättre ut än den förra, jag lär mig http://www.freewebs.com/vici/skyskrapa2.bmp Nån som har PS får fixa formatet. Redigerad 30 juni, 2003 av Dark Supplicant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 (redigerad) Här kommer en ny skyskrapa, ser lite bättre ut än den förra, jag lär mig http://www.freewebs.com/vici/skyskrapa2.bmp Nån som har PS får fixa formatet. här, din skyskrapa i png med transparent bakgrund: http://medlem.spray.se/mibclan/img/skyskrapadraksupplicant.gif äntligen, måste kolla upp att spara med .png med transparent bakgrund Redigerad 30 juni, 2003 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 (redigerad) Nice Redigerad 30 juni, 2003 av Dark Supplicant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Det ska inte vara png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Den e i gif (har inte lärt mig hur man gör transparent bakgrund i .png än). men gif png vad spelar det för roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 F´n ja gjorde ett flygplan som ni kunde lånat om ni behövde men ja sparade d i GIF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 posta det endå, man kan ändra färgerna ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Ingen av mina.. de ni.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 http://www.freewebs.com/vici/DSomgjord.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 kubanen skaru sätta ihop?? lr ska vi vänta tills de blir flev saker?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts