Dusse Skrivet 28 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Nu är jag tillbaka och uppdaterar nog snart. Blir ingen mer fotboll denna helg :'( Vi åkte ut mot Norrköping på straffar trots att jag räddade två. Har oxå börjat på en ny byggnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Har nån användning för en j*vligt stor flygplats, eller ska jag lägga ner det projektet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 28 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 En flygplats behövs väl alltid, hur långt har du kommit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 En liten fråga bara, vad använder ni när ni gör dem dör byggnaderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 28 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 En liten fråga bara, vad använder ni när ni gör dem dör byggnaderna? Pixlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Den är på 9 "rutor", jag har gjort ett hangar och ett plan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 verkar väl trevligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 28 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Den är på 9 "rutor", jag har gjort ett hangar och ett plan... Verkar snyggt, kan man få se?........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Pixlar Ja men vad för program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 28 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Ja men vad för program? Photoshop, paint och PSP är nog de vanligaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Photoshop, paint och PSP är nog de vanligaste Ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 28 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Ok tack Varsågod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Verkar snyggt, kan man få se?........ Visst, men lägg inte upp den på forumet, kan skicka den på msn, jag addar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 jag vill också se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Vänta tills den é klar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Var på fest igår så jag hann inte lägga upp den igår.. Jaja.. Här är min otroligt jobbiga laburint iaf.. Laburint (.bmp som vanligt.. Någon snäll människa som kan göra om til .jpg eller nått.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/lab.PNG¨ så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 28 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Var på fest igår så jag hann inte lägga upp den igår.. Jaja.. Här är min otroligt jobbiga laburint iaf.. Laburint (.bmp som vanligt.. Någon snäll människa som kan göra om til .jpg eller nått.. ) Snygg, Stell Är det någon annan som har lust att bygga något till t ex en nöjespark? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 jag har inga ideer men nöjespark verkar svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts