Tigern Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Jag vetefan hur man får över 3 sekunder på en stoppie... Nån som har klarat mer än 3 sek? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Man tar moppen och bromsar och innan moppen stannar så gasar man, för att moppen är framhjulsdriven... Försök att hålla balansen! mitt rekord e 6sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Man tar moppen och bromsar och innan moppen stannar så gasar man, för att moppen är framhjulsdriven... Försök att hålla balansen! mitt rekord e 6sek jaha, okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 HA! Jag har klarat 7 sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 jag har klarat 40 sek! skulle blivit längre om jag va på flygplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 NutCase2, hur fick du hela 40 sekunder? Mitt rekord är bara 7.... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 bara göra som ni alltid gjort me moppeden...tasta på flyplatsen...då kommer få myckkket då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Ska fixa bild snart...ska köra om typ en kvar så fixar jag en bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mawe Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 fan vad kassa ni e!! jag har klarat 229 sek på stoppie och 98 sec på wheelie!! HA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Jajaja, du kör på flyplatsen eller hur? Jag har inte spelat ditt än, för mitt vc e cp...de går inte o spara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts