Tigern Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Kan någon ge mig något tips på hur man ska klara detta uppdrag? Det är det uppdraget när man ska rädda Lance. Jag har hunnit börja köra iväg men alla krockar in i mig hela tiden så bilen sprängs, kan någon säga hur man ska göra? Nått tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Jag tog Sentinelen utanför huset där han satt fången och skakade av mig förföljarna genom att köra runt lite i Little Haiti, sen brände jag iväg till sjukhuset. Jag har inte testat om det går men försök att spränga deras bilar när de kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Jag tog Sentinelen utanför huset där han satt fången och skakade av mig förföljarna genom att köra runt lite i Little Haiti, sen brände jag iväg till sjukhuset. Jag har inte testat om det går men försök att spränga deras bilar när de kommer. okej tack så mycket, ska försöka nu igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Ta en helikopter landa utanför gå in röjj med minigun sen hämtar du Lance sätter dig i helikopter åker iväg ock behöver in te oroa dig för att dom ska krocka in i dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Äntligen klarade jag det!!!!!!!!!!!!!!!! (utan helikopter ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts