Weee Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Jag laddade hem och installerade en patch (Cheffs Patch Beta 2) eftersom jag inte kan höra radion. Men nu har problemet blivit större änn så... Jag kommer in och ska fortsätta på det jag sparade men när bilden som visas medan spelet laddar kommer upp, hör man varningssignalen i Windows och det verkar som om allt låser sig!! Kan någon hjälpa mig?? (jag har installerat om det, men det funkar ändå inte) /Weee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 stackare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Han ville faktiskt ha hjälp inte kommentarer men visst är det synd om honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Om jag inte minns fel uppdaterar chefs patch beta DLL-filerna på datorn, använd systemåterställning om du har XP eller försök först att flytta GTA3 USer Files från Mina dokument, installera om GTA3 och sedan försöka spela igen. Detta är min 400:e post! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 det finns system återsällning på ME också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 det finns system återsällning på ME också jasså det visste jag inte, läste nånstans att det var en av nyheterna i XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weee Skrivet 24 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Hur flyttar jag den mappen då?? jag har testat flytta den men den envisas om att lägga till en ny mapp i Mina Dokument... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Hur flyttar jag den mappen då?? jag har testat flytta den men den envisas om att lägga till en ny mapp i Mina Dokument... Avinstalleta GTA3 och ta bort mappen sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weee Skrivet 24 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Den lägger sig där när jag installerar det på nytt... Jag avinstallerade.. tog bort mappen.. och installerade det på nytt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Den lägger sig där när jag installerar det på nytt... Ja det är klart, mappen måste vara där för att man ska kunna spara sina spel och inställningar, jag tänkte att om felet ligger i din gamla GTA3 User Files måste du ta bort den så du får en ny GTA3 Use Files utan fel. Funkar GTA3 nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weee Skrivet 24 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 själva spelet funkar om jag väljer "Start new game".. men jag kan inte fortsätta på ett där jag slutade. då hänger det sig precis när det har laddat klart, så hörs det som ett felmedelande eller en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 själva spelet funkar om jag väljer "Start new game".. men jag kan inte fortsätta på ett där jag slutade. då hänger det sig precis när det har laddat klart, så hörs det som ett felmedelande eller en varning. Det felet får man bara om man har ett bränt spel!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Det felet får man bara om man har ett bränt spel!!! Det var ju inte bra gjort....det är tack vare såna som dig som gudabenådade företag som Rockstar Games kanske slutar att tillverka spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Ja var ärlig och köp det så dom kan tillverka Gta4! Annars blir jag Sur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weee Skrivet 24 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Jag har ingen bränd kopia!! Jag får upp en ruta som det står så här i: Unhandled Exceptation: c0000005 At Adress: 005454d4 Någon som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Jag har ingen bränd kopia!! Jag får upp en ruta som det står så här i: Unhandled Exceptation: c0000005 At Adress: 005454d4 Någon som kan hjälpa mig? jag fick samma fel när jag laddade ner nya bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weee Skrivet 24 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 vad gjorde du åt det då???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 vad gjorde du åt det då???? jag instalerade om det och då fungerade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Jag har haft ett fel och jag har köpt inte bränt det ska man inte göra ju!!! det hackar upp sig efter typ 5minuter så jag installerade om spelet å då funkade det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts