simon1583 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Själv är jag medlem i muf så jag röstar nog på moderaterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 jag vet inte varför ja tycker om center, men dom e bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 KPML® röstar jag på! ...eller Socialdemokraterna! Bryr mig faktiskt inte om politik ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Jag håller på högern så jag skulle rösta på nåt av de borgerliga partierna, fast egentligen bryr jag mig inte så mycket om politik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Vänstern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Miljö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Miljö Haha.. Så du får renare miljö att odla Marijuana på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Haha.. Så du får renare miljö att odla Marijuana på Jag tror det är Canabis(stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Haha.. Så du får renare miljö att odla Marijuana på HAHA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Jag skulle vara riktigt osäker om det vore val idag... men jag tror folkpartiet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 skulle ta centerparitet tror ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Folkpartiet skulle jag nog rösta på, men det är svårt... En mix mellan Folkpartiet och Socialdemokraterna skulle vara det ultimata pratiet enligt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Socialdemokraternas politik är helt sjuk, se bara på fastighetsskatten som tvingar folk att flytta från sina hus och nu vill de införa biltullar som kommer kosta många familjer tusentals kronor extra varje månad. Det skulle va intressant att höra era åsikter om just fastighetsskatten och de planerade biltullarna. Är det bra eller dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 In med kollektivtrafiken! Vet inte vilka jag skulle rösta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Jag tror det är Canabis(stavning?) Men det är typ samma sak. Båda kommer från Hampa växten. Själv skulle jag nog rösta på Socialdemokraterna men jag bryr mig inte om politik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 vänsterpartiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Ingen som vill komma med åsikter om fastighetsskatten och biltullarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Ingen som vill komma med åsikter om fastighetsskatten och biltullarna? Ett ord: förjävliga. Men det var inget nytt... personligen skulle jag inte rösta... tycker inget parti har nå vidare bra idéer... men vad vet jag, jag är ju bara 13 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Men det var inget nytt... personligen skulle jag inte rösta... tycker inget parti har nå vidare bra idéer... men vad vet jag, jag är ju bara 13 år. Om man inte röstar hotar man demokratin , Men jag har svårt att klandra dig eftersom det oftast inte händer så mycket drastiskt med partiers ideér. Och många politiker har ju lite fuffens för sig också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Ingen som vill komma med åsikter om fastighetsskatten och biltullarna? Tja, vad ska man säga... Om Regeringen bestämmer sig för att sänka eller helt slopa en skatt, så måste de höja en annan om vi vill kunna ha samma standard som vi har idag i Sverige. Om inte skolan, vården och äldreomsorgen (som det tjatas så mycket om) ska bli ännu sämre än vad de är idag kan vi inte ha en massa skattesänkningar. Sen gäller det ju självklart att ta ut skatter på "rätt" saker. Miljöskatter tycker jag är bra, alla vill vi väl ha en bättre och hälsosammare miljö!? Biltullarna i Stockholm kan nog vara bra, men först måste de ju se till att bygga ut kollektivtrafiken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts