kariya Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 väl de du tycker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 väl de du tycker! NHL såklart! Jag kan allt om NHL! Jaromir Jagr tycker jag är bäst, och Paul Kariya är sämst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Tigern jag utmanar dig... Fast ännu hellre i en frågesport om Elitserien, men visst visst, vi kör om NHL, med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 NHL såklart! Jag kan allt om NHL! Jaromir Jagr tycker jag är bäst, och Paul Kariya är sämst... tigern!!! en av dom som ja inte tycker om här på gtasajten är DU!! du säger till exempel att jag är en amatör och sen hatar du Paul Kariya!!!! för övrigt tycker jag mest om NHL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 tigern va kan du om jagr då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Tigern jag utmanar dig... Fast ännu hellre i en frågesport om Elitserien, men visst visst, vi kör om NHL, med? jepp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 tigern va kan du om jagr då?? allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 allt.. ja men skriv de du kan då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Ingen av dem... hatar hockey! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 ja men skriv de du kan då!! scheeeet! Det kommer ju för fan ta åratal, dessutom finns det en gräns på hur mycket man kan skriva åsså tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 jag kan skriva om Paul kariya kariya är född i vancover. han har en bror som heter steve kariya och han spelar i new jersey. när paul kariya växte upp blev han retad i skolan. han blev retad för att han tog skrisko lektioner. men de jämde ut sej så småningom. hans mamma heter sharon och är canadens hans pappa heter tetsuhiko och är japansk. båda två är lärare, vilket förklarar att han satsade på collegeutbildningen. 90-91 började han spela i british columbia hockey league med laget penticton panthers. under de två säsongerna lyckades han göra 244 poäng. säsongen 91-92 spelade han junior mästerskapen. därefter började han på mainuniversitetet. där spelade han för deras lag main black bears. i laget blev han en hjälte. han kom med i junior mäster skapet coh gjorde 8 poäng på 7 matcher. 94 kom han med i världsmästerskapet. där va han bra. säsongen 94-95 bildades mighty ducks. och där spelar han än.. lite va de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 jag kan skriva om Paul kariya kariya är född i vancover. han har en bror som heter steve kariya och han spelar i new jersey. när paul kariya växte upp blev han retad i skolan. han blev retad för att han tog skrisko lektioner. men de jämde ut sej så småningom. hans mamma heter sharon och är canadens hans pappa heter tetsuhiko och är japansk. båda två är lärare, vilket förklarar att han satsade på collegeutbildningen. 90-91 började han spela i british columbia hockey league med laget penticton panthers. under de två säsongerna lyckades han göra 244 poäng. säsongen 91-92 spelade han junior mästerskapen. därefter började han på mainuniversitetet. där spelade han för deras lag main black bears. i laget blev han en hjälte. han kom med i junior mäster skapet coh gjorde 8 poäng på 7 matcher. 94 kom han med i världsmästerskapet. där va han bra. säsongen 94-95 bildades mighty ducks. och där spelar han än.. lite va de Ärligt talat, vad det de enda du kunde? T.o.m jag kan mer om honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Ärligt talat, vad det de enda du kunde? T.o.m jag kan mer om honom... ja kan mer om han, och des utom har ja inte kollat i några jäval satans skit fanpapper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! damp damp damp så där va kan du mer om han rå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 ja kan mer om han, och des utom har ja inte kollat i några jäval satans skit fanpapper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! damp damp damp så där va kan du mer om han rå åhh!!!!! för tusan, sluta upp ni lillpysen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Har faktiskt inte sett så många NHL-matcher (har inte Canal+...), så jag måste nog rösta på Elitserien. I slutspelet kan det vara riktigt bra spel och grymt kul att kolla på!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 åhh!!!!! för tusan, sluta upp ni lillpysen! Skärp er för h*lvete...använd MSN eller nått...ingen bryr sig om vem som kan mest om nån!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Skärp er för h*lvete...använd MSN eller nått...ingen bryr sig om vem som kan mest om nån!!! vi har precis gjort de funny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Kariya och Selänne ska gå till colorado Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Kariya och Selänne ska gå till colorado hemska tanke fast de e bra att båda två ska dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 ja kan mer om han, och des utom har ja inte kollat i några jäval satans skit fanpapper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! damp damp damp så där va kan du mer om han rå Nu har jag tappat all form av respekt för Kariya iallafall. Tänkte bara upplysa... EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts