kariya Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 väl de du tycker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 väl de du tycker! NHL såklart! Jag kan allt om NHL! Jaromir Jagr tycker jag är bäst, och Paul Kariya är sämst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Tigern jag utmanar dig... Fast ännu hellre i en frågesport om Elitserien, men visst visst, vi kör om NHL, med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 NHL såklart! Jag kan allt om NHL! Jaromir Jagr tycker jag är bäst, och Paul Kariya är sämst... tigern!!! en av dom som ja inte tycker om här på gtasajten är DU!! du säger till exempel att jag är en amatör och sen hatar du Paul Kariya!!!! för övrigt tycker jag mest om NHL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 tigern va kan du om jagr då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Tigern jag utmanar dig... Fast ännu hellre i en frågesport om Elitserien, men visst visst, vi kör om NHL, med? jepp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 tigern va kan du om jagr då?? allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 allt.. ja men skriv de du kan då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...