Miyata_Kagi Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Har ni spelat Socom: U.S Navy Seals. Har ni inte gjort det borde ni göra det. Alltså det rockar. Tyvärr har jag ju inte spelat online men det är asfräckt singleplayer också. Headsetet funkar utmärkt!!! TEAM , RUN TO , ZULU . Och det asfräcka paketet man får allt i. Skriv vad ni tycker om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Har tyvärr inte playstation 2 annars skulle jag köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Fick bara 5/10 i Superplay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Fick bara 5/10 i Superplay. Men det är ju vad SUPER-PLAY tycker.. I en annan spel tidning fick spelet 9/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 (redigerad) Fick bara 5/10 i Superplay. gillar inte super play men den går att läsa, jag tyckte det va rätt kul när jag testa det Redigerad 3 juli, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts