PetterVC Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Vad ska jag använda för 3D program om jag ska göra 3d animationer eller bilder GRATIS!!!!!! Som är enkelt för mig..... Snälla kom med förslag om ni vet nåt enkelt 3D program som är GRATIS!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Det finns två stycken kända Flash program. Macromedia Flash (kostar ungefär 5000 kr) och 3D flash animator (gratis) kan laddas ner här. Sen finns det ju ett gifanimerings program (gratis) som heter Barbosa Gif animator och kan laddas ner hät. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Gratis sa jag va... Jamän är det 3D program... ett av dom där tror jag jag har laddat hem men det var bara text animator.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Vad ska jag använda för 3D program om jag ska göra 3d animationer eller bilder GRATIS!!!!!! Som är enkelt för mig..... Snälla kom med förslag om ni vet nåt enkelt 3D program som är GRATIS!!!!!!!!! Helst inte text!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts