dd1978 Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Hejsan! Jag har "klarat" spelet, kommit till fritagningen av tjejen coh fått eftertexter - MEN jag har bara klarat 49/73 uppdrag eller 33%!!! Kan någon förklara detta? Jag sakna uppdrag som tex "leta porrtidningar", "leverera olika bilar till ett garage" mm Kan alla dessa extra uppdrag ge detta? Tacksam för svar Mattias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Ja det tror jag nog.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jax Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Om du gör alla rampage och uniqe jumps hittar alla hidden package m.m. så kommer du upp i 100% som jag har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Du får procent för allt du grejar. För att få 100 måste du fixa alla rampages, hitta alla paket, klara alla uppdrag, göra alla unika hopp, lyckas med alla ´extrauppdrag´ (typ köra terrängbil). Dessutom måste du leverera alla eftersökta bilar till import/export garagen. Se annan tråd för info om dem. Uppdraget leta tidningar får du i telefonen på första ön. Har du inte fått det så har du inte klarat alla tidigare uppdrag i telefonen. För att ta sig vidare i spelet och slutligen komma till eftertexterna krävs endast att du lyckas med ´huvuduppdragen´, dvs de som du får av personerna märkta med bokstäver på radarn. Inte ens alla dessa behöver du klara för att nå slutscenen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Jag får inte igång uppdraget där man ska köra en Stallion i ett parkeringshus.....Jag har tagit en Stallion utanför men det vill ändå inte starta....hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Jag får inte igång uppdraget där man ska köra en Stallion i ett parkeringshus.....Jag har tagit en Stallion utanför men det vill ändå inte starta....hur ska jag göra??? Vad menar du? Vad är det för uppdrag och vem får du det av? Skriv ner problemet lite tydligare så har du säkerligen en hel del heta tips att hämta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Vad menar du? Vad är det för uppdrag och vem får du det av? Skriv ner problemet lite tydligare så har du säkerligen en hel del heta tips att hämta. Det uppdraget fick jag av en slump när jag tog en stallion utanför parkeringshuset i Staunton. Är det enda sättet att få det uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Du måste ställa en Stallion utanför parkerinshuset, sen går du ut ur den och när du sedan går in i den igen får du updraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts