Absurd Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 stämmer det att garantin går ut på datorn om man ändrar OS ? har ett fuckat XP Home Edition här... men vill byta till XP pro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 stämmer det att garantin går ut på datorn om man ändrar OS ? har ett fuckat XP Home Edition här... men vill byta till XP pro... Tyvärr så gör den det..... Iaf för mig när jag bytte från XP Home till 2000 Pro + Linux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 de e väl bara å säga att det var xp pro! inte e dom så noga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 de e väl bara å säga att det var xp pro! inte e dom så noga! iof så har jag ju en demo dator... så jag får ju lägga in ny hdd och sånt om jag vill... så då borde jag ju få byta OS... annars så kan man ju bara byt till baka til det förra OS:et om dator måste in... skall nog byta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 28 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 yea ! jag fick byta för Siba !! så nu har man ju XP pro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 yea ! jag fick byta för Siba !! så nu har man ju XP pro... Grattis, eller vad ska man säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts