Vice_city_fan Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Någon som ska vara med i film tävlingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Katten Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Någon som ska vara med i film tävlingen? Vaddå film tävling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaLys Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 (redigerad) Jag ska det om fraps funkar på "den andra" datorn. På min dator så låser sig datorn helt när man trycker på spela-in-knappen. Redigerad 24 juni, 2003 av DaLys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice_city_fan Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Vilket redigerings prog använder du? Sentiel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice_city_fan Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 kolla på http://www.gtasajten.com, där står det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Katten Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Ok är spela in knappen F2 orginal eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 ja för f#n!!!!!! det är bara att jag satt och lekte med en mangnet nära min hd det var en 60 gb:S hd så nu får jag köra med en 4 gb den ända jag hade hemma.......... :'( :'( :'( och typ 14 sek tar typ 700mb så det får typ bara plats 45sek :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 haha! jag e med, håller redan på med en film, men måste hud va avstängd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Klart den inte måste, men det ser snyggare ut om alla siffror är borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 siffror?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 HUr mycket liv man har, vapen osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Vilket redigerings prog använder du? Sentiel? vegas..men ska dampa sönder det så jag måste använda premier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts