DimpZ Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Hej! Jag har några film-klipp från Vice City och jag undrar om nån vill ha dom och kanske göra en film med mig och kanske nån fler! //Dimpan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Jag e gärna me!! Mitt VC funkar inte me fraps....så om du gör å gryma stunts så redigerar jag. Sammarbete! Vi kan fixa ihop en jävligt snygg film då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 ja vill och så va me jag kan filma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Jag e gärna me!! Mitt VC funkar inte me fraps....så om du gör å gryma stunts så redigerar jag. Sammarbete! Vi kan fixa ihop en jävligt snygg film då! oki men jag ska göra några stunts och jag vet inte när jag kommer att skicka dom för att jag ska vara hos min pappa i 3 veckor och han har inte VC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Bra!! Då har vi ett Team! Ni Filmare, Jag redigerare! De kommer knäcka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Dimpan: spara dina klipp och var med i gtasajtens tävling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Dimpan: spara dina klipp och var med i gtasajtens tävling Jag kan ju inte redigera så om jag skulle göra en så blir den nog inte så bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 oki men jag ska göra några stunts och jag vet inte när jag kommer att skicka dom för att jag ska vara hos min pappa i 3 veckor och han har inte VC! Ok...de e lungt....när du kommer hem så läger vi in dina! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Ok...de e lungt....när du kommer hem så läger vi in dina! Kanske det kanske!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 När ni sedan ska skicka era filmer till mig så kan ni juh packa ner dom och sen lägga upp dom på nått ställe.....så säger ni till vart så tankar jag ner filmerna där! Så ha så kul och gör finna filmer, så ska alla få se sen. hahhaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Katten Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Bra!! Då har vi ett Team! Ni Filmare, Jag redigerare! De kommer knäcka! Får jag bara fråga vad du använder för redigerings program??? Jag är intreserad av att laborera med bilder o filmer o skulle gärna vilja pröva på att redigera en film från VC!!! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Får jag bara fråga vad du använder för redigerings program??? Jag är intreserad av att laborera med bilder o filmer o skulle gärna vilja pröva på att redigera en film från VC!!! :"> Aaa de e lungt....det finns ett väldigt enkelt och väldigt bra redigerings prog. där har jag gjort de flästa filmer, och de blir skit bra. De e Windows Movie Maker. Rekomenderar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 jag använde windows movie maker 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Uppdatering...när kom de ut? Lite efter!! Vart ladda du ner? Man måste juh ha de senaste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Katten Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Aaa de e lungt....det finns ett väldigt enkelt och väldigt bra redigerings prog. där har jag gjort de flästa filmer, och de blir skit bra. De e Windows Movie Maker. Rekomenderar! Tack!!! Men jag har en fråga till!!! Måste filmerna vara i en speciellt format... Och hur får jag de i de formatet i sånt fall?? Asså när jag ska lägga in dem i movie maker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Tror inte de ska va i nåt spec. format.... Om de e så, så e de mpg. Men jag e säker på att de ska funka me avi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Katten Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Tror inte de ska va i nåt spec. format.... Om de e så, så e de mpg. Men jag e säker på att de ska funka me avi. Förlåt om jag är fråg viss här men jag kan inte så mycke om de här me vice city... Men hur spelar jag in filmerna då? Och får ut dem till hårddisken om man säger så??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Fråga hur mycke du vill! Du använder Fraps! spelar in! (orginal:play F9 stop F9) Sen hamnar dom i mappen där du installera Fraps! Ladda ner Fraps här! Fraps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Katten Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Fråga hur mycke du vill! Du använder Fraps! spelar in! (orginal:play F9 stop F9) Sen hamnar dom i mappen där du installera Fraps! Ladda ner Fraps här! Fraps TACK!!! Men nu har jag nog inga fler frågor!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts