Maden Las Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 (redigerad) Kanske e lite gammal fråga.. men men Redigerad 24 juni, 2003 av Maden Las Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 (redigerad) Bloodring är inte i Sunshine autos. Vote: Sabre Turbo. Redigerad 24 juni, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 OJ! glömde Deluxo... förlåt :"> :"> :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Jag fick inte Bloodring jag fick Hotring.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Du skrev Sandking 2 gånger... och glömde Deluxo! Sabre Turbo är helt klart den skönaste sunshine auto bilen, sedan kommer Hotring racer eftersom den har så bra väggrepp och till sist Sandking och Deluxo på delad tredjeplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 det ska va allternativen: Sentiel, Deluxo, Sabre Turbo, Sand King och HOTring Racer tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Hotring e lätt skönast!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 sabre turbo är najsigast tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Sabre turbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 sabre turbo så jävcla skönt ljud.. mm mmm mm MMMMMM BROOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAM mmm mmmm mmmMMMM MMMMMMMM BOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMM mmmm osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Sabre Turbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts