kariya Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 vilket tycker ni är roligast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Att titta på: Hockey Att spela: Handboll Vote: Handboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 é inte så förtjust av nån av sporterna men de får bli basket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Golf! Spelar inte själv men det är kul att se på när andra gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 (redigerad) inget där men annars tittar jag helst på fotboll *edit* OCH spelar Redigerad 24 juni, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 är roligt att titta på Hockey men det är roligt att spela fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Bordtennis för man behöver inte anstränga sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Pingis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 VOTE: Golf. Har inte spelat golf men minigolf är väl en golf också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Att titta på: Hockey Att spela: Handboll Vote: Handboll. Handboll äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 VAAAA!!! inge innebandy!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr.lindmark Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Fotboll och Ishockey e lätt roligast basket och handboll e för bögar och kärringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 VAAAA!!! inge innebandy!!! sorry glömde hoppas du förlåter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Fotboll och Ishockey e lätt roligast basket och handboll e för bögar och kärringar. ey, inget sånt i denna topicen visst man kan tycka saker men man ska inte skriva det!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Har ingen märkt at tdet står fotbool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Har ingen märkt at tdet står fotbool jo jag skrev fel. de är inte så att jag inte kan stava till FOTBOLL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Helt klart Golf. Fast om vi ska snacka om att titta på så vinner ju hockey lätt, inget går upp mot en HV71 match... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Helt klart Golf! Jag har 11 i hcp, nån som är bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Har ingen märkt at tdet står fotbool jo, titta i min post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Bordtennis för man behöver inte anstränga sig Är du lat eller. Själv tycker jag om fotboll. Det är inget fel på pingis men ansträng dig mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts