kariya Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 på mitt gta vice city kommer de bilar och kör på flygplatsen. dom kommer och kör in i plan och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 på mitt gta vice city kommer de bilar och kör på flygplatsen. dom kommer och kör in i plan och sånt visst, och jag ser rosa tomtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 ja, de brukar va bilar som kör runt där, de é väl inge konstigt me de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Nä, jag kör jämt runt på Arlanda med farsans Volvo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Nä, jag kör jämt runt på Arlanda med farsans Volvo! ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaLys Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Det finns en path för carrier truck eller vad den nu heter (bagage-vagns-hämtar-bilen) på flygplatsen och det är en liten bugg så det slinker in lite vanliga bilar där också ibland. (slarvigt gjort av dem) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Nä, jag kör jämt runt på Arlanda med farsans Volvo! ball skämt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 ball skämt!! hur vet du att de va ett skämt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 hur vet du att de va ett skämt? Exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Jag brukar se vanliga bilar inne på golfbanan också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Jag brukar se vanliga bilar inne på golfbanan också. joo, det har jag också sett. En Stallation som stod och gasade mot ett stängsel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Katten Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Nä, jag kör jämt runt på Arlanda med farsans Volvo! Jasså e de du som kör den där volvon??!?!?! Som kör som faan!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Jasså e de du som kör den där volvon??!?!?! Som kör som faan!!!! Ja fan det måste va NOS i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Fan...tack för de.....blev försenade 1 timme för nån jävle som körde runt på Landnings banan när jag kom hem från grekland....så de va du...tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts