GTaJäGaReN Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Blääääöööööö!! Mitt GTA funkar inte!!! Vad ska jag göra!? Har installerat om de redan! Snäääääällllaaaaa! Hjäälpp mig om ni kan!! Spelar på pc, såklart!! GTA1!! Jag klickar hur mycke som helst på ikonen och inget funkar!! Blöööööörgh......!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Kolla in den här tråden. Jag hade ett liknande problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Kolla in den här tråden. Jag hade ett liknande problem. Jag har inte GTa3!! JAG PRATAR OM ETTAN!!! LÄS ISTÄLLET!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Jag har inte GTa3!! JAG PRATAR OM ETTAN!!! LÄS ISTÄLLET!! Ojdå, jag tog för givet att det var GTA3 du menade. Men du behöver ju inte bli sur när man försöker hjälpa dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Ursäkkkktaaa! Men jag é lite uppröörrdd eftersom GTA inte funkar! Har installerat om de 3 ggr nu!! Ska prova å starta om datan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Ursäkkkktaaa! Men jag é lite uppröörrdd eftersom GTA inte funkar! Har installerat om de 3 ggr nu!! Ska prova å starta om datan... Gör det, sen tycker jag du ska ta något lungnande medel...du värkar väldigt spänd idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 *Har ditt GTA fungerat förut? *Är det original eller bränt? *Gjorde du nån större förändring i ditt system innan problemet uppstod? *Innan du installerar om spelet, se till så att alla filer som GTA lagt på din dator raderas. Vissa filer måste kanske tas bort manuellt som GTA3 User Files. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Tack för hjälpen alla, men de funkade idag! Nu håller jag på och uppdtaerar min gta sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts