Mr_link Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Varje gång ajg startar windows så kommer c Porgrma upp vet nån ett bra program som kan ta bort det ? pls/msg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Katten Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Varje gång ajg startar windows så kommer c Porgrma upp vet nån ett bra program som kan ta bort det ? pls/msg Om det är Program mappen du menar så kan du skriva config i sök filer och mappar och gå in i msconfig. Där hittar du massa grejer. Du ska in i autostart eller va de står. Där kan du klicka ur allt du vill inte ska starta när du startar datorn inkl program mappen tror jag. Du får försöka.. OBS msconfig finns inte i alla operativsystem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Och vad har det här med VC att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Och vad har det här med VC att göra? det här e offtopic ju. så då får man ställa såna frågor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 det här e offtopic ju. så då får man ställa såna frågor... Den låg i VC-forumet förut smartskalle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 (redigerad) Den låg i VC-forumet förut smartskalle. förök inte spela tuff Redigerad 24 juni, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 förök inte spela tuff kom från rätt käft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Den låg i VC-forumet förut smartskalle. hur f*n skulle jag kunna veta det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 hur f*n skulle jag kunna veta det... Och vad har det här med VC att göra? Skulle jag skriva så om den låg i Off-topic kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 kom från rätt käft. jag gör bara mitt jobb som wannabe-admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 det händer så för mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts