Micke89 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Är det nån som har nåt tips till det uppdraget? Jag har kört det 15 ggr men lyckas inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 röjj me minigun... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 när du kommer upp till Lance, spring och ta adrenalin-pillret, spring sen upp bakom på helikopterplattan och släng iväg ett par Molotov's. När alla utom Lance är döda, spring ner och stå precis vid kanten och skjut honom med valfritt vapen, tex Spas-12. Sen vidare ner in i huset igen, när Sonny kommer in, ställ dig på trappan och ducka, så att vapnet du använder precis når ovanför trappstegen, jag använde MP5. Döda Sonny först (sikta in på honom), så har du klarat "Keep your friends close". Lite kortfattat, men jag tror att du fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 det va fan ett av de enklaste uppdragen... alla jag vet har klarat det på första försöket, jag oxå!! bara stå åvanför trappan och slakta med minigunnen som BigBear brukar säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 var hittar jag mini gun då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 (redigerad) var hittar jag mini gun då? Hos Phil eller när du hittat nått antal packet.. *edit men du måste klara alla Phils uppdrag Redigerad 24 juni, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 (redigerad) det va fan ett av de enklaste uppdragen... alla jag vet har klarat det på första försöket, jag oxå!! bara stå åvanför trappan och slakta med minigunnen som BigBear brukar säga 1. Hur kan alla veta att du klarade det på första försöket? 2. Hur vet du att BigBear brukar säga så? Har du varit medlem förut eller? Lättaste uppdraget är det ju inte, det lättaste är ju typ 'The Party' Redigerad 24 juni, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Nu har jag dödat Lance och Sonny... har jag klarat storyn då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Nu har jag dödat Lance och Sonny... har jag klarat storyn då? ja, de va sista uppdraget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Det gör inget om nån säger Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 1. Hur kan alla veta att du klarade det på första försöket? 2. Hur vet du att BigBear brukar säga så? Har du varit medlem förut eller? Lättaste uppdraget är det ju inte, det lättaste är ju typ 'The Party' Nej Nej, han säger,, alla som han känner har klarat det på första försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Är det nån som har nåt tips till det uppdraget? Jag har kört det 15 ggr men lyckas inte.. det finns iofs redan en himla massa trådar om detta redan, jag skrev en lång förklaring i denna tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Det är bara att skjuta dom grisarna. Skjut allt som rör på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Det gör inget om nån säger Grattis grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts