megawatti Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 ja jag måste ha ett nu!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 www.freewebs.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 vad menar du med bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 tack ett som kan ladda up video filmer typ .mov el avi coh så vidare..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 ps hur många mb får man på det hotelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 tack ett som kan ladda up video filmer typ .mov el avi coh så vidare..... de flesta webbhotellen har storleks-restriktioner, så om du vill ladda upp en film på 5-50 mb så får du nog skaffa egen ftp eller få lite utrymme på någon av forumets "Hostar". Om de bara är små filmer, typ 1mb så brukar de flesta webhosts tillåta det. Ska du ha en hemsida rekommenderar jag Brinkster.com, men om du bara ska ha ett webbhotell som ska fungera som fil-sparning så duger Spray bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 ps hur många mb får man på det hotelet? 100 mb på freewebs tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 nån som vet hur mycke utrymme man har på ninthgate? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 100 mb på freewebs tror jag Man kan köpa sig upp till 100 mb. när man reggar sig får man 40 mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 nån som vet hur mycke utrymme man har på ninthgate? man får hur mycket som helst, men admin tar bort filer om det blir FÖR mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts