boss Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 jag håller på med en mod som gör att alla bilar går lika snabbt som sabre turbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 De blir ju roligt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 jag håller på med en mod som gör att alla bilar går lika snabbt som sabre turbo det blir ju enformigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 är det ingen som kan göra ett coolt mod typ som en massa nya bilar och Nya hus en ny map kanske eller nåt sånt!!!!! nya Mission´s hade jag kunnat modat så hade jag satsat på nåt stort!!!! ///-=-Spacepig-=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 hade jag kunnat modat så hade jag satsat på nåt stort!!!! Nu är det ju tyvärr inte så att om man kan moda lite så kan man programera om hela j*vla spelet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 äh, gör så att alla bilar utom polisernas går fortare än hotring racer.. WHOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAHM!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 de skulle ju va trist om alla gick lika fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 29 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 (redigerad) nu är den klar ladda hem edit: det var min andra mod Redigerad 29 juni, 2003 av boss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 29 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 hallllåååå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 vad? det är ju ingen rolig "modd"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 nu är den klar ladda hem edit: det var min andra mod Och! Varför ska man göra backup på hela VC det räker väl med handling filen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 :"> jag skrev vist fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 det är väll inget roligt sabre turbo är ju slö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 (redigerad) läs lite mera topic jag sadde ju att jag iställe för sabre turbo skulle jag ändra till hotring Redigerad 30 juni, 2003 av boss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts