Pronto Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 jag har ett problem på vice city... efter ett tag när jag har spelat så blir det ett super lagg man ser inte bilar och sånt innan det funkar det perfekt:angry: :angry: :angry: . jag behöver hjäp!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 En stor bugg inte ett stort bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hassgorf Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Samma sak hände mig sen installerade jag directx9 och då blev det bra igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 En stor bugg inte ett stort bugg svara på hans fråga istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts