kurrhtenn Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 tjaa! jag undrar vart garaget som man kan leverera bilar till finns??..jag hittar det inte vid sunshine autos! Tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 det ligger ju vid alla andra garagen... dirkt när du åkt ner till garaget så svänger du höger då kommer porten att öppnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 om man har rätt bil, annars står det bara We're not intrested in that model Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 jepp, en lista där vi garaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonne_86 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 tjena.... vart kan man hitta bilen stretch? vore tacksam om nån kunde hjälpa mig=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 tjena.... vart kan man hitta bilen stretch? vore tacksam om nån kunde hjälpa mig=) Det är limmon som står brevid Vercetti Estate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts