Zass Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 (redigerad) Jag undrar vart man hittar garaget där man kan levera bilar. Jag vet att det ska ligga bredvid Sunshine Autos, men hittar det inte. Sen så undrar jag hur man skriver upp sig för att vara med på ett streerace. Redigerad 24 juni, 2003 av Zass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Bakom finns det sunshine autos huset finns allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zass Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 que?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 de garget finns bakom sunshine autos huset . där också street race . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Du åker ner under marken vid Sunshine huset..där finns det massor av garage..å sen ett garage med en lista på...där står det bilar som ska levereras..men du måste äga kåken innan du kan leverera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
celtic Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Måste man köra alla streetrace innan man får en lista över bilar som ska hämtas ? Jag vet inte var jag ska hitta listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
celtic Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Jag har för mig att man ska kunna köpa bilar också, men jag kanske har fel, om det går att köpa bilar, när kan jag köpa dessa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Måste man köra alla streetrace innan man får en lista över bilar som ska hämtas ? Jag vet inte var jag ska hitta listan Till höger om street racing listan!..Jag tror du signar in i street race med knappen du springer med!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Jag har för mig att man ska kunna köpa bilar också, men jag kanske har fel, om det går att köpa bilar, när kan jag köpa dessa ? Man får en bil för varje lista man klarar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 ställ dig så att du har "sunshine auto" precis på vänster sida. titta rakt fram. där ser du en ramp som leder neråt. gå ner där och sväng höger. på kortväggen sitter en lista med olika streetrace. till höger om den listan, på den långa väggen, finns en garageport. precis till höger om den sitter en lapp/lista med bilar du ska hämta. listan ser först grå ut. du måste titta på den genom att "zooma", alltså titta genom att röra den högra eller vänstra (kommer inte ihåg) analogspaken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Oj vad svårt det ska vara att hitta dit.. kul att se nybörjare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts