Black Knight Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 (redigerad) Ville bara säga att jag har lagt upp Fraps, digital sound recorder och divx på min server! lite vertyg att göra spel film =) gå in på files- apps- där hittar ni filerna www.raheb.webb.se Redigerad 24 juni, 2003 av Black Knight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Men lol.... DivX kommer ju stämma dig... DET ÄR WAREZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 (redigerad) Men lol.... DivX kommer ju stämma dig... DET ÄR WAREZ ... 1. DivX är inte WAREZ 2. varför skulle DivX stämma mig..det är en freeware.. 3.. Du e ju helt yr 4. läste på deras sida... du hade lite rätt.. men inte kommer dem stämma mig =) Please do not mirror the software on your web site. We pay a lot of money for fast servers and bandwidth, so save yourself the trouble and the cash and just link to us. And when you do link, please do not link directly to the executables, because we may change their names in future versions, and your old links will break. Other than that, link away Redigerad 24 juni, 2003 av Black Knight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 ... 1. DivX är inte WAREZ 2. varför skulle DivX stämma mig..det är en freeware.. 3.. Du e ju helt yr Jaja... Jag tog förgivet att du la ut DivX Pro utan Gator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 heheh! lugnt, men om jag lägger upp en liten divx banner så får jag ha filen utan några problem! Ska lägga upp den Nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 (redigerad) heheh! lugnt, men om jag lägger upp en liten divx banner så får jag ha filen utan några problem! Ska lägga upp den Nu! Säker på att det inte är DivX Pro? *EDIT* DivX 5.0.5 Bundle är ju bara en decoder alltså för att titta på DivX filmer Redigerad 24 juni, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Säker på att det inte är DivX Pro? haha.. ja det är jag! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 haha.. ja det är jag! =) Läs min editerade post! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 növändigt att ha fraps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 növändigt att ha fraps som fan när man gör filmer! vad använder du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 fraps, men det kan man ju hitta genom bara googla på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 fraps, men det kan man ju hitta genom bara googla på det haha, men här e allt sammlat så man slipper googla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 lol stäm dem som har allt skit på kazaa, dc osv,, gnäll inte på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 lol stäm dem som har allt skit på kazaa, dc osv,, gnäll inte på honom. Respekt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts