Arvid Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Jag har hört att den ska finnas på övervåningen i Malibu Club men jag hittar den inte. Är kniven borttagen i PC-versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Äger du klubben då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Jag har hört att den ska finnas på övervåningen i Malibu Club men jag hittar den inte. Är kniven borttagen i PC-versionen? nepp, det ska det inte... inte vad jag vet, för jag har vart där uppe på ps2 versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Du måste npg klara uppdraget "The Job" då får du fredagen den 13:e kläderna och kniven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Jag hittade kniven i Tooled-Up för 90 dollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pronto Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 kniven kommer dit när man har klarat "The Job"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Annars kan du hitta kniven i någonstans i gränderna vid ocean drive eller som sagt så finns den i malibu när du klarat alla uppdrag där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 (redigerad) Annars kan du hitta kniven i någonstans i gränderna vid ocean drive eller som sagt så finns den i malibu när du klarat alla uppdrag där. ok, jag kom på att jag inte tittat där efter att jag klarat the job :"> @ Mobacko: ta bort din signatur! Redigerad 24 juni, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 @ Mobacko: ta bort din signatur! Varför det är skönaste killen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Varför det är skönaste killen? men den tar upp hela topicen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 men den tar upp hela topicen.. ok då får väl hitta nåt mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Du måste npg klara uppdraget "The Job" då får du fredagen den 13:e kläderna och kniven Vart finns dom kläderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts