Scarface Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Jag har hittat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Jag har hittat den. var är slakteriet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ando11 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Jag har hittat den. vart ligger det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Jag har hittat den. Zero äger!!!!! Har du sett Dying to live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 VAR E DET DÄR SLAKTERIET!! har du screenshot!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Det finns säkert inget slakteri men han kanske menar en lägenhet man kan gå in i från filmen Scarface(där inne finns motorsåg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Jag har hittat den. men skryt inte, visa oss bild istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Jag tror att det finns ett slakteri brevid begravningsbyrån, men jag är inte säker..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 som han ljuger, finns inte vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 (redigerad) ´han ljuger vet jag och vart ligger begravnings byrån?? Redigerad 24 juni, 2003 av GTA_looser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 ´han ljuger vet jag och vart ligger begravnings byrån?? ligger en bort norr om Umberto's Café Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 här?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Jag har hittat det: hittade en liten "vägbeskriving" på ett annat forum http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/apart3c.jpg På kartan ligger det vid den gröna pricken http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/apart3cmap.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 vad gammalt det har jag hitta för hundra år sen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 bra jobbat Sentinel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Detta är vad jag har hittat: Skrivare Skellet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 de har jag hittat själv förut! Har ni set in den alra första filmen när man ser sonny snacka.....där i bakrunden ser man en man hänga bland kött på en kött krok! Fixar bild sen, om ni int hittar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Jag har hittat det: hittade en liten "vägbeskriving" på ett annat forum http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/apart3c.jpg På kartan ligger det vid den gröna pricken http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/apart3cmap.jpg Det är inte där jag menar. Om ni vet vars begravningsbyrån är så är det lätt att hitta handen. Jag har ingen screenshot. Brevid begravningsbyrån är det ju en pizzeria. Om man ser utanför pizzerian då ska man åt höger, tills det dyker upp ett hörn av ett hus. Då ser man ett litet skyltfönster. Där ligger det inälvor och sånt. Där ligger det också en liten trasa där handen ligger. Jag ljuger inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 (redigerad) Här har ni skyltfönstret men jag se ingen hand gör ni??? http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/hand.JPG Redigerad 25 juni, 2003 av krille_07 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts