Marquis Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 nepp, alla ni har fel, det heter igentligen: Zanozamodeler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 (redigerad) Oj, glömde o:et Redigerad 26 juni, 2003 av Kubanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA 3***** Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 jag fattar inte ett sk*t av zmodeler jag laddade ner det men vet inte hur man gör...... bara en massa filer men inget program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA 3***** Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 hej jag har gjort om en wadlon så at det har en pjc8000 på flaket men då jag lägger in den i gta3.img så då om jag skulle möta den så låser sig spelet bilen ser ut så här: mmmm..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 mmmm..... Sluta spamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 (redigerad) Redigerad 26 juni, 2003 av color Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Hallå är de ingen där :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Hallå är de ingen där :'( Nej.... Om du tar det lilla lungna så kanske det kommer nån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 http://limesfactory.8m.net/image003.jpg Vilken fil ska man öpnade för att komma åt bilarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Hallå är de ingen där :'( Tryck på blåa pilen. Sen tar du en fil där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 har läst lite här o fattar inte hur man får in sakerna i Zmodeler... kan nån hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Jag får in bilen o sånt...men när jag vänder på dom i 3D så blir vissa delar igenom skinliga....sen om jag vänder åt ett annat håll så kommer dom tillbaks och så försvinner det någrq andra istallet...sen e de inte så som på bilden, utan de e blåa "texturer" helt sjukt...kan nån hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Kan ni förklara vilka filer ni öppnar exakt och hur ni gör för att få fram så som på bilden ovan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Tryck på blåa pilen. Sen tar du en fil där. Jag gör de men det är bara mappar överalt och de går inte att ändra filformat så att man ser filerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 hmm. Lade till en större vinge till infernusen, gjorde allt rätt och la till den i browsern men bara vissa delar synd i spelet. Olika delar varje gång typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 hmm. Lade till en större vinge till infernusen, gjorde allt rätt och la till den i browsern men bara vissa delar synd i spelet. Olika delar varje gång typ Du måste missat att dra ut alla dom röda punkterna som man drar i.. Jag hade lite skoj igår och gjorde om självaste Tommy Vercetti till Pinnochio!! Men spelet hängde sig så nu undrar jag om nån har en hel Player.dff... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+MusTafA+ Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 hej jag har gjort om en walton så at det har en pjc600 på flaket men då jag lägger in den i gta3.img så då om jag skulle möta den så låser sig spelet bilen ser ut så här: när man har programmet zmodeler uppe och man ska öppna en bil vad ska man då öppna för fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 kan nån ge mig gta3.img jag har moddat sönder det och backupen har försvunit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+MusTafA+ Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Vilken fil ska man öpnade för att komma åt bilarna? Du ska öppna dff filerna du har extraherat från GTA3.img Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 ZANOZA!!! annars kallad Zmodeler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts