Lord_Lime Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 (redigerad) hej jag har gjort om en walton så at det har en pjc600 på flaket men då jag lägger in den i gta3.img så då om jag skulle möta den så låser sig spelet bilen ser ut så här: Redigerad 24 juni, 2003 av Lord_Lime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 jag har heller aldrig lyckats spela med nmån bil jag ändrat i zm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 jag har heller aldrig lyckats spela med nmån bil jag ändrat i zm kanske för många polygoner sammanlagt så att spelet hänger sej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 JAg gjorde om manana till en lite sportigare version GTI, med vinge och annat. Det funkar att möta manana i spelet men ändringarna syns inte, vingen är borta. Vad är det för fel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 kanske för många polygoner sammanlagt så att spelet hänger sej nej, färre än orginal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 JAg gjorde om manana till en lite sportigare version GTI, med vinge och annat. Det funkar att möta manana i spelet men ändringarna syns inte, vingen är borta. Vad är det för fel?? Har du lagt in den i GTA3.img då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Har du lagt in den i GTA3.img då? Ja men det syns ändå inte. Har det nåt med nån textur att göra eller laddar spelet aldrig in vingen?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 jag såg att du hade lagt till extraprylar såsom handlebars m.m.... de läses inte av spelet för att de inte ska finnas på den bilen egentligen... du kan inte lägga in fler objekt... Till killen som hade gjort vingen och det, har du gjort den av create, surfaces, flat, tror jag att det inte funkar... Hoppas det hjälper! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 vilket program hade du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 jag såg att du hade lagt till extraprylar såsom handlebars m.m.... de läses inte av spelet för att de inte ska finnas på den bilen egentligen... du kan inte lägga in fler objekt... Till killen som hade gjort vingen och det, har du gjort den av create, surfaces, flat, tror jag att det inte funkar... Hoppas det hjälper! Nu vet jag hur man gör!! Om man har lagt till grejer på sin bil så måste man gå in under Tools/Hierarchy och sedan browser. där får man dra ned sina grejer man har gjort under "chassi hi" och lägga dom där! då laddas dom in av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 (redigerad) DEnna har jag gjort, jag kallar den Manana GTI http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/Manana_GTI.jpg Obs. vita blinkers.. Redigerad 24 juni, 2003 av Toidi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 snygg, fast GTI där framme passarinte, ser ut som en vanlig sprite bara... ser lte mysko ut, men snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 snygg, fast GTI där framme passarinte, ser ut som en vanlig sprite bara... ser lte mysko ut, men snygg! För att vara första dan man håller på med modding aer jag (rätt) nöjd!. DEt borde finnas något showroom för det man har moddat här som det finns på gtaforums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 hur fick du färgen att funka för mig så blir bilarna bara vita Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 hur fick du färgen att funka för mig så blir bilarna bara vita uhm hur vad det jag gjorde?? jag ändrade i carcols.cfg till manana 1,1 så ritade jag bara gröna streck på texturen tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 hej jag har gjort om en walton så at det har en pjc600 på flaket men då jag lägger in den i gta3.img så då om jag skulle möta den så låser sig spelet bilen ser ut så här: vad har ni laddat ner dom där bil editorerna eller vad det är så att ni gör att man kan göra sådär med bilarna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 www.zmodeler.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Vad heter editorena? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Vad heter editorena? Zandora modeller ( tror jag ) men kallas istället för zmodeller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Zonzamodeller tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts