the-copy Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 har jag fel skin eller är bilen på gtasajten moddad då man går in på kvalitetsbild, för Blista Compact? GTA sajtens: Och min: http://w1.650.telia.com/~u65013726/Bilista.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Det där är en gammal bild. Den bilden gjordes bara för att visa hur spelet ska se ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 ja men det borde ju vara riktiga bilen, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 vadå riktiga bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 (redigerad) Som finns på spelet nu Redigerad 16 oktober, 2005 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 som finns på spelet nu Nej den bilden kommer typ från ps2 betan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 ajaj, men borde det inte vara en bild på den som finns på vice city ute i affärerna nu? istället för i en beta? kostade mig 1 vecka pga den bilden att hitta en bilista, jag åkte omkring och letade efter en bil dom det stod GPX bak på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 ajaj, men borde det inte vara en bild på den som finns på vice city ute i affärerna nu? istället för i en beta? kostade mig 1 vecka pga den bilden att hitta en bilista, jag åkte omkring och letade efter en bil dom det stod GPX bak på... Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Hehe. Bilens namn var från början "GPX" men byte sedan namn till Blista Compact. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 undra varför... grx är ju perfekt namn på en kopia av crx... eller det kanke var därför som bytte, för att dom inte ville att den skulle likna för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Jag fick leta i flera timmar innan jag fann en Blista Compact, det är både jobbigt och overkligt att vissa bilar blir sällsynta när man håller på med listorna i sunshine autos. När jag t.e.x skulle hämta en Caddy gick jag runt på golfbanan en hel dag utan att det kom en enda, jag var tvungen att spara en gång på ett annat ställe än sunshine autos för att golfbilen skulle komma fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Jag fick leta i flera timmar innan jag fann en Blista Compact, det är både jobbigt och overkligt att vissa bilar blir sällsynta när man håller på med listorna i sunshine autos. När jag t.e.x skulle hämta en Caddy gick jag runt på golfbanan en hel dag utan att det kom en enda, jag var tvungen att spara en gång på ett annat ställe än sunshine autos för att golfbilen skulle komma fram. jag vet! nät jag skulle hitta en sabre till listan fick jag hålla på i minst 5 vc-dygn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Jag fick leta i flera timmar innan jag fann en Blista Compact, det är både jobbigt och overkligt att vissa bilar blir sällsynta när man håller på med listorna i sunshine autos. När jag t.e.x skulle hämta en Caddy gick jag runt på golfbanan en hel dag utan att det kom en enda, jag var tvungen att spara en gång på ett annat ställe än sunshine autos för att golfbilen skulle komma fram. Annars kunde du ju bara åkt till fyren och kollat i buskarna så finns det en caddy i någon av buskarna. Om den nu står där på PC versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 den översta var grymmare tycker ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts