the_kille Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 jag har kört till en kille som vill ha pizzor man hur ger man dom till han/hon som vill ha dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Gör en "drive by", som när man använder uzi i en bil eller annat fordon. Då kastar man pizzor istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Gör en "drive by", som när man använder uzi i en bil eller annat fordon. Då kastar man pizzor istället men vilken kastar man med då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Titta åt sidan (q eller e tror jag) och skjut med noll på numpad eller vänster mus knapp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rocky Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 skjut knappen. som om du skuter med en vanlig uzi som lonewolf sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 det är ass lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Gör en "drive by", som när man använder uzi i en bil eller annat fordon. Då kastar man pizzor istället Max Payne flashbacks i mitt huvud!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Max Payne flashbacks i mitt huvud!!!! Kasta pizzor.. max payne..kasta pizzor .. max payne... hur fick du ihop d ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Kasta pizzor.. max payne..kasta pizzor .. max payne... hur fick du ihop d ? Jag fick det från lonewolfs bild. Det var jävligt snyggt att han har återskapat slutet från Max Payne i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts