Jocken Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Har börjat göra om polisstationerna lite. Är absolut itne klar men hä'r är lite av mitt verk: bild 1 bild 2 bild 3 obs! nu när det är tävling på gång så blir det inte så mycket modding! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Bara skyltar och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 ska göra om polishusen sa jag ju. En fördel att ändra på skyltarna då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Tips, använd inte BMP-formatet på internet, det är så onödigt stort och seeegt! Spara bilderna i JPG i framtiden så tar dom 10 gånger mindre plats Men lycka till med projektet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 egentligen... hur gör man moddar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 egentligen... hur gör man moddar? Men man kan inte fråga det. Frågan är ju alldeles för öppen, det är nästan som att fråga: Hur bygger man en bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zoft Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Har du någon länk för nerladdning? Och vore det inte roligt om vi kunde samla alla dessa mods som gör vice city mer svenskt på en enda plats... t.ex GTAsajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 kul att nån tänker på de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 jag kan lägga upp dem på min sajt!!!! My Webpage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Snart är hela Vice city svenskt Torinos pizzor, Konsum, osv Har ingen gjort om Swatbilen än förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Snart är hela Vice city svenskt Torinos pizzor, Konsum, osv Har ingen gjort om Swatbilen än förresten? jo, StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Och jag har gjort svensk SWAT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Och jag har gjort svensk SWAT nån bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 http://www.gtasajten-storage.com/forum/inv...opic=7545&st=20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepe Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 och jag har gjort svensk FBI http://www.gtasajten-storage.com/forum/inv...opic=7545&st=20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 och jag har gjort svensk FBI http://www.gtasajten-storage.com/forum/inv...opic=7545&st=20 Hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts