Stoffe Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Detta är det som kommer upp:GTA:SA Jag tror coming soon menas med innehåll på sidan... Tror jag med... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 de tror jag ocså Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Hur kunde du få reda på att det var en privatperson? (Om det finns någon speciell sajt, där man kan kolla upp vem som har registrerat ett visst domännamn så vore det bra att veta!.. ) Det finns flera olika webbplatser för sånt men jag brukar använda accesswhois.com. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 nic.com är oxå bra. Annars finns det bra program som "Geek Tools Whois" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-MaRinE- Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Vänta på Vice City först ffs Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Vänta på Vice City först ffs Du har mycket rätt men det är många som inte tror på mig Jag säger att San Andreas kommer som ett självständigt spel. Ni andra kan tro vad ni vill. arman jayleno88@hotmail.com Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Den dagen GTA:SA kommer ut (OM den kommer ut!) så skulle jag gärna villja veta vad ni tänker på och då vet jag en som skulle vara väldigt glad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Den dagen GTA:SA kommer ut (OM den kommer ut!) så skulle jag gärna villja veta vad ni tänker på och då vet jag en som skulle vara väldigt glad Jag skulle tänka: vad grymt ännu ett GTA spel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Jag skulle tänka: vad grymt ännu ett GTA spel Jag skulle tänka: Vill ha Vill ha Vill ha. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 snacka om att alla blev knäckta! Det var r*`s sida! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Yeah, dagens bump! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Det står faktiskt på gtasajtens sida att den kommer 19 oktober till PS2 och ca ett halvår efter, så kommer det till pc och xbox Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 kan nån mod vara snäll och ge en varning till Webbstudio? gamla reliker bör vila i frid.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 hehe när jag läste igenom denna tråden så trodde jag detta var ett nytt inlägg så jag tänkte: vad f*n snackar dom om!?!? står inget sånt på hemsidan! men sen kolla jag på datumen och förstod Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 (redigerad) Det står faktiskt på gtasajtens sida att den kommer 19 oktober till PS2 och ca ett halvår efter, så kommer det till pc och xbox Du hade inte tänk läsa när denna topic startades? Redigerad 19 maj, 2004 av Gurgel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Doh... som vanligt gör jag mina datum missar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Skit i denna tråd nu, låt den gå i graven igen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Onödigt att dra upp gamla klassiker(Ehh...uråldriga trådar?) *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts