Arman Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 om ni går in på http://www.gtasanandreas.com så står det COMING SOON! FAN VA GRYMMT DET KOMMER VARA!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Kanske bara någon liten Skit skrut som har registrerat sin Site som Det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 om ni går in på http://www.gtasanandreas.com så står det COMING SOON! FAN VA GRYMMT DET KOMMER VARA!!!! Sch måste du skrika Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 om ni går in på http://www.gtasanandreas.com så står det COMING SOON! FAN VA GRYMMT DET KOMMER VARA!!!! Ehum. Domänen är registrerad av en privatperson i New York, det kunde lika gärna varit jag... Detta är inget bevis med andra ord. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Ehum. Domänen är registrerad av en privatperson i New York, det kunde lika gärna varit jag... Detta är inget bevis med andra ord. Just det ARMAN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Så kom inte med bortförklaringar nu! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Ehum. Domänen är registrerad av en privatperson i New York, det kunde lika gärna varit jag... Detta är inget bevis med andra ord. Vilken dum människa skulle betala för en .com sida och döpa den till gtasanandreas.com just det! arman jayleno88@hotmail.com Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Det kan ju finnas någon! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Ehum. Domänen är registrerad av en privatperson i New York, det kunde lika gärna varit jag... Detta är inget bevis med andra ord. och föresten...Rockstar Games huvudkontor ligger i New York så man vet aldrig... Jag är säker på att GTA San Andreas kommer efter Vice City Ni kan tycka vad ni vill... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Vilken dum människa skulle betala för en .com sida och döpa den till gtasanandreas.com Det kostar bara ca 200 kr för att registrera en .com domän... och föresten...Rockstar Games huvudkontor ligger i New York så man vet aldrig... Nej man vet aldrig men Rockstars alla tidigare domäner är registrerade till företaget eller Take2, aldrig till någon privatperson. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Det kostar bara ca 200 kr för att registrera en .com domän... Nej man vet aldrig men Rockstars alla tidigare domäner är registrerade till företaget eller Take2, aldrig till någon privatperson. Precis... Hultan är så smart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Ja Hultan Hultan Heja Hultan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Vilken dum människa skulle betala för en .com sida och döpa den till gtasanandreas.com just det! arman jayleno88@hotmail.com han kan tjäna massor med pengar genom att sälja domänen till rockstar ifall det kommer något gta san andreas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Det kommer inget Gta:San andres Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Asså jag vet inte varfor men jag tror på ARMAN OM GTA3 var liberty city och nu så kommer Vice city så undrar jag om inte san andreas kommer...men som sagt så tror jag GTA4 kommer före San Andreas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Jaha men det tror inte jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Asså jag vet inte varfor men jag tror på ARMAN OM GTA3 var liberty city och nu så kommer Vice city så undrar jag om inte san andreas kommer...men som sagt så tror jag GTA4 kommer före San Andreas mm nån tror mig iallafall! GTA3 Liberty City - 2001 GTA Vice City - 2002 GTA San Andreas - 2003-2004 GTA4 - 2003-2004 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mungo Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Suck... hoppas han ger upp nu! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Ehum. Domänen är registrerad av en privatperson i New York, det kunde lika gärna varit jag... Detta är inget bevis med andra ord. Hur kunde du få reda på att det var en privatperson? (Om det finns någon speciell sajt, där man kan kolla upp vem som har registrerat ett visst domännamn så vore det bra att veta!.. ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Detta är det som kommer upp:GTA:SA Jag tror coming soon menas med innehåll på sidan... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts