SeventhSon Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 När jag ska köra gta 2 i xp kommer det fram ett felmeddelande "Error report"-saken ni vet. Vad ska ska jag göra ? Jag har installerat patchen men det kommer fram samma skit igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 (redigerad) testa att köra i kompabilitetsläge för 98 Redigerad 24 juni, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SeventhSon Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Jag har provat det oxå men det kommer fram samma skit igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beerbuddy Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Jag hade samma problem. Men när jag valde för win 95 gick det. Testa det.(Om du inte redan gjort det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SeventhSon Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Det var bara ett litet crack som behövdes och nu funkar det....tack för hjälpen iallafall!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts