TagTuriX Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 hur gör man det där jävla pizza mission!?? jag körde runt as länge och delade ut pizzor och det stog inte vikken level man va på eller nånting... på gtasajtens tips står det attt man ska komma till level 10 för att klara det och då skulle man få max 150 i liv!!! när jag slutade så stog det mission failed och jag kunde inte ha 150 i liv!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Konstigt att det inte står vilken level det är för dig, det ska det göra... Men det blir en ny level varje gång du åker tillbaka till pizzerian för att få nya personer att dela ut pizzor till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 det kanske var ett flipp den gången!! jag testar igen... om jag pallar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 nej det stod inte vilket level jag var på heller, men jag har för mig att man ska dela ut tills det är sammanlagt 10 personer som ska ha pizza. Alltså först en på kartan, sen två osv tills det är tio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 (redigerad) Om det inte stod det för dig heller så kanske jag minns fel, men det gör det på de andra uppdragen t.ex. fire-missions. Och det stämmer att det är 10 som krävs för att du ska kunna få 150 i liv. Redigerad 24 juni, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Det kanske e bara på pizzamission som det inte står vikken level man e på!! för det gör juh det på de andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts