celtic Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 På uppdraget "Dildo Dodo", alltså andra uppdraget på filmstudion som går ut på att man ska flyga och sprida ut flygblad över hela stan. Jag fattar inte hur fan jag ska få planet att lyfta högre än någon bit över vattnet. JAg åker fram och tillbaka på sjön utan att ens komma högt upp. En gång kom jag ganska högt upp men när jag skulle svänga för att ta ena "checkponten" störtade jag eftersom att planet tappar höjd när man svänger.. Hur klarade ni detta uppdag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Du måste gasa upp planet (ordentligt) på vattnet och sen trycka neråt. Sen när du svänger måste du trycka både åt sidan och neråt, då dyker den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
celtic Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Tack. det ska jag testa... men alltså. ska jag trycka neråt när jag befinner mig i vattnet ? alltså när jag har gasat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Asken Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Du gasar med en knapp och siger och sjunker med en annan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Om du inte har ändrat inställningarna så lyfter du med 6 på numpad och sjunker med 9 på numpad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Så Jäv*a glad jag var när jag klara d uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Så Jäv*a glad jag var när jag klara d uppdraget Det var väll inget svårt uppdrag? Jag klarade det på andra försöket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Det var väll inget svårt uppdrag? Jag klarade det på andra försöket... jag klarade det på första, jag var närmare tvingad det... för jag råkade gå in i den "rosa cirkeln" direkt efter det förra uppdraget utan att spara så det var lite krisigt, men det gick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Är det mycket lättare att flyga Dodon i Vice City än i GTA3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 i gta3 heter den dodo i vice city heter den skimmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 jag klarade det på första, jag var närmare tvingad det... för jag råkade gå in i den "rosa cirkeln" direkt efter det förra uppdraget utan att spara så det var lite krisigt, men det gick Om man inte klarar det är det ju bara att gå in i den "rosa cirkeln" igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Är det mycket lättare att flyga Dodon i Vice City än i GTA3? Ja mycket lättare, dodon i GTA3 påverkas mer av vindar o.s.v och har känsligare kontroller än Skimmer i Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 ibland blir man irriterad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Om man inte klarar det är det ju bara att gå in i den "rosa cirkeln" igen nej, för om man misslyckas med dildo dodo så dör man antagligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts