Mackan_84 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 vart hittar man sin sån blir ju hittad jämt dödad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 vart hittar man sin sån blir ju hittad jämt dödad Ehhhh vad?? fattar inte vad du skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mackan_84 Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 (redigerad) Ehhhh vad?? fattar inte vad du skriver du vet uppdrag 05 som heter TAXI FOR MR CHAI? jag har hämtat mr chai killen å e tillbaks i byggnaden där man gjorde första uppdraget så vad gör jag där?? Redigerad 24 juni, 2003 av Mackan_84 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 du vet uppdrag 05 som heter TAXI FOR MR CHAI? jag har hämtat mr chai killen å e tillbaks i byggnaden där man gjorde första uppdraget så vad gör jag där?? är inte säker... men jag tror att man skall skyga upp till övervåningen på det uppdraget... och använd inte vapen för att döda... knäck deras nackar i stället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mackan_84 Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 jo nu har jag klarat de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts