jo_c_ke Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 när jag ska "replace" en fil så står det "file is too big to replace"en vanlig bil bara och när jag ska ta bort en fil stå det så här "dir file error! It might be in use.. exiting..." och när jag ska lägga tll en fil stå det så här "file acces denied." (har kunnat använda den för och jag har tagit bort skrivskyddet för länge sen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Se till att du verkligen har tagit bort skrivskyddet och ta delete add istället för replace. Se också till att du har GTA3.dir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Se till att du verkligen har tagit bort skrivskyddet och ta delete add istället för replace. Se också till att du har GTA3.dir. ja vet att skrivskyddet ä borta det ä nåt annat fel (och jag brukar använda delete i stället får replace) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 äre ingen som vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 när jag ska "replace" en fil så står det "file is too big to replace"en vanlig bil bara och när jag ska ta bort en fil stå det så här "dir file error! It might be in use.. exiting..." och när jag ska lägga tll en fil stå det så här "file acces denied." (har kunnat använda den för och jag har tagit bort skrivskyddet för länge sen) Jag har också samma jävla problem fast jag har inte tagit bort skrivskyddet vet ej hur man gör nån som kan berätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Jag har också samma jävla problem fast jag har inte tagit bort skrivskyddet vet ej hur man gör nån som kan berätta? Högerklicka på GTA VC mappen och kryssa ur skrivskyddet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts