kricke Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Shit alltså! Satt man och såg Kamerun - Colombia i semifinalen i Confederations Cup på en pizzeria med ett par kompisar. Mitt under matchen ramlade en spelare i Kamerun ihop i mittcirkeln utan att någon rört honom. Han var helt livlös och rörde sig inte. Ögonen var öppna, men man såg bara ögonvitorna. Till slut fick läkarna honom av plan på en bår och spelet fortsatte. Efter matchen berättade kommentatorerna att han hade dött! Marc-Vivien Foe blev 28 år. Läs mer... det var en ganska bra spelare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 det var en ganska bra spelare.... jag hade hört hans namn men visste inte vilket lag han spelade i eller så. men ja tycker synd om hans familj :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 jag hade hört hans namn men visste inte vilket lag han spelade i eller så. men ja tycker synd om hans familj :'( de visste redan innan att han hade hjärtproblem men han körde, dumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 de visste redan innan att han hade hjärtproblem men han körde, dumt... han reskerade sitt liv för sitt lag. så precis målet från frankrike dom vann i finalen ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Shit alltså! Satt man och såg Kamerun - Colombia i semifinalen i Confederations Cup på en pizzeria med ett par kompisar. Mitt under matchen ramlade en spelare i Kamerun ihop i mittcirkeln utan att någon rört honom. Han var helt livlös och rörde sig inte. Ögonen var öppna, men man såg bara ögonvitorna. Till slut fick läkarna honom av plan på en bår och spelet fortsatte. Efter matchen berättade kommentatorerna att han hade dött! Marc-Vivien Foe blev 28 år. Läs mer... Det var ingen vidare trevligt Vi sörjer Foe :'( Frankrike vann finalen inte heller bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Det var ingen vidare trevligt Vi sörjer Foe :'( Frankrike vann finalen inte heller bra ja sorgligt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 jag hade hört hans namn men visste inte vilket lag han spelade i eller så. men ja tycker synd om hans familj :'( Han spelade i Manchester City :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Han spelade i Manchester City :'( tänk på hans familj.. de är så synd om dom :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts