Pollmannen Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Följer du FIFA Confederations Cup på TV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Nej, jag har inte Eurosport... (Annars hade jag självklart gjort det!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Asken Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Fotboll är när vuxna men springer efter en boll = Gröt kokas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Fotboll är världens största sport och engagerar hundratals miljoner (om inte flera miljarder) människor över hela jordklotet. Fler vet vem David Beckham är än vem Kofi Annan är. Det går inte att förneka, fotboll spelar en stor roll i otroligt många människors liv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Flera hundra miljoner kan ha fel... fotboll är inte kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Flera hundra miljoner kan ha fel... fotboll är inte kul W0rd... säger som gör... Varför ska massa gubbar springa efter en boll? Är det inte bättre att ge dom en boll var? Måste säga att hon är otroligt klyftig. Ja juste, jag Håller med till 100%! (Henne asså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 W0rd... säger som gör... Varför ska massa gubbar springa efter en boll? Är det inte bättre att ge dom en boll var? Måste säga att hon är otroligt klyftig. Ja juste, jag Håller med till 100%! (Henne asså) måste bara säga att det är inte hon som hittat på det, ganska känt uttryck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 jag älskar fotboll!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 måste bara säga att det är inte hon som hittat på det, ganska känt uttryck Jepp, men jag lyssnar mest på henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Flera hundra miljoner kan ha fel... fotboll är inte kul w0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Flera hundra miljoner kan inte ha fel, särskilt inte jag Vad skulle man göra om man inte spelade fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Fotboll är skitkul ju...har spelat i 7 år(Dock inte längre!!!)...Har dock ej Eurosport!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 klart man följer det, fast det vra synd att brassarna åkte ur.... varför inte älska fotboll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 jag tycker om fotboll. men de tar för mycket uppmärksamhet. när sverige i hockey förlorade över vitryssland stod de i tidningen svikare och sånt. alla började hata salo för hans tabbe, men vem somhelst kan göra tabbar. när sverige i fotboll förlorade över senegal så stod de "lugn, vi älskar er ändå" de e inte så att ja hatar fotbool men de tar för mycket!!! :'( ja... mmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Men vafan, låt alla ha sin egna åsikter ni behöver väl inte vara så jävla negativa (''). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Det finns ju massa roliga sporter som inte får nån uppmärksamhet p.g.a fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Jag tycker fotboll är kul. Kariya är så jävla trög. Tänker bara på hockey. Han vill bara träffa Paul Kariya. Tro mig jag är hans granne. Det hade kanske jag med velat. Men han hade dödat för att få träffa honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Jag tycker fotboll är kul. Kariya är så jävla trög. Tänker bara på hockey. Han vill bara träffa Paul Kariya. Tro mig jag är hans granne. Det hade kanske jag med velat. Men han hade dödat för att få träffa honom. vilket skämt du är nicke!!!!!!!!!!!!!!!! jag hjälpte dig att hitta denna sida.. ja ska spöa ner dig sen när du kommer hem från fotbollen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Lugn jag skojade bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Shit alltså! Satt man och såg Kamerun - Colombia i semifinalen i Confederations Cup på en pizzeria med ett par kompisar. Mitt under matchen ramlade en spelare i Kamerun ihop i mittcirkeln utan att någon rört honom. Han var helt livlös och rörde sig inte. Ögonen var öppna, men man såg bara ögonvitorna. Till slut fick läkarna honom av plan på en bår och spelet fortsatte. Efter matchen berättade kommentatorerna att han hade dött! Marc-Vivien Foe blev 28 år. Läs mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts