Warmedal Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 (redigerad) En färsk nyhet..rockstar har bekräftat att GTA: San Andreas kommer komma När det kommer vet jag inte.. jag vet vad som kommer finnas i det EDIT: okej en sak, MP! Redigerad 23 juni, 2003 av Senitel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 va! var står det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 va! var står det! *hemlig skälla* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 *hemlig skälla* ellehur! Jag tror nog Rockstar Games.com skulle skrivit "nyheten" först! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Vi beyhöver inte tro mig om ni inte vill.. vill ni att nåt spec ska vara med? kan ta med era önskemål Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 du ljuger!!! vi vet (nästan 100%) att det kommer... men om du talat sanning hade du angett källan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 (redigerad) du ljuger!!! vi vet (nästan 100%) att det kommer... men om du talat sanning hade du angett källan haha ofta just nu ger jag hultan info som inte ni får.. Redigerad 23 juni, 2003 av Senitel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 haha ofta just nu ger jag hultan info som inte ni får.. Då kommer han ju lägga ut det på nyhetssidan, idiot! HAHAHAHAHA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 såg nu att det bara var ett falskt rykte sorry arman. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 *Suck* Var du nu än fick det här ifrån, så måste du förstå att det inte går att lita på att något stämmer bara för att en person eller en sajt säger/skriver det... *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts