Reefer Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 ifall du har lite i liv alltså inte body armor utan bara liv, så gå in i en "save game" video band och trycker cancel då får du hundra i liv!! knäppt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 ifall du har lite i liv alltså inte body armor utan bara liv, så gå in i en "save game" video band och trycker cancel då får du hundra i liv!! knäppt va? nej, det är det som är meningen. det är ingen BUGG och inte "bug". har du gått i skolan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 nej, det är det som är meningen. det är ingen BUGG och inte "bug". har du gått i skolan eller? öööh...va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 nej, det är det som är meningen. det är ingen BUGG och inte "bug". har du gått i skolan eller? han kanske inte är en plugghäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 bra sagt kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 När man sparar sover man ju i 6 timmar och är utvilad efteråt, det är därför hälsan ökar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 han kanske inte är en plugghäst inte jag heller men jag kan ändå stava. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 När man sparar sover man ju i 6 timmar och är utvilad efteråt, det är därför hälsan ökar... det har du rätt i..men han sa om man tycker på Cancel, då sparar man inte, me har endå 100 i liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Ja då har väll inte tiden gått? Föresten jag skrev FEL, har ni hört talas om det ordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Ja då har väll inte tiden gått? Föresten jag skrev FEL, har ni hört talas om det ordet? Dä skrev du fel typ tre gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 När man sparar sover man ju i 6 timmar och är utvilad efteråt, det är därför hälsan ökar... vadå så om jag skulle ha fångat 46 kulhål samt blivit brännskadad, skulle jag blivit frisk efter 6 timmars rast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 vadå så om jag skulle ha fångat 46 kulhål samt blivit brännskadad, skulle jag blivit frisk efter 6 timmars rast? Det är mycket som inte är realistiskt i Vice City, skulle du t.e.x bara kunna gå vidare som om inget hänt efter att du skjutit någon i verkligen? nej, inte i verkligheten men i vc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Det är mycket som inte är realistiskt i Vice City, skulle du t.e.x bara kunna gå vidare som om inget hänt efter att du skjutit någon i verkligen? nej, inte i verkligheten men i vc... Eller hoppa ner för ett högt hus och bara gå där iflrän med en sketen jacka och 4 mindre i liv!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 En utav de overkligaste sakerna är också att om du t.ex. åker omkring i pansarvagnen, får miltären efter dig, och kör omkring och mosar allting i hela stan, så tar polisen typ bara lite böter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 När man sparar sover man ju i 6 timmar och är utvilad efteråt, det är därför hälsan ökar... Hur vet du att han sover?, han kanske kollar på tv elle lagar mat eller nåt sånt (hade bara lust att skriva det ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Hur vet du att han sover?, han kanske kollar på tv elle lagar mat eller nåt sånt (hade bara lust att skriva det ) JAg tror han tittar lite på en p-rulle också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 JAg tror han tittar lite på en p-rulle också... aa Vercetti style! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 En utav de overkligaste sakerna är också att om du t.ex. åker omkring i pansarvagnen, får miltären efter dig, och kör omkring och mosar allting i hela stan, så tar polisen typ bara lite böter... Nää man mutar polisen det är därför man förlorar pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Nää man mutar polisen det är därför man förlorar pengar. aa juste man går o spränger bort halva stan...sen mutar man polisen me inte mer än $1000 mm mycket realistiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 aa juste man går o spränger bort halva stan...sen mutar man polisen me inte mer än $1000 mm mycket realistiskt! Han kanske håller en pistol mot polischefens huvud medans han mutar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts