Evil Spanky Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Mitt Vice city går inte igång..när den laddat hälften av vägen som säger den programmet har utfört en förbjuden åtgärd och kommer att stängas... Vad ska man göar för att få igång det?? M.v.h. Gustav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Vi får inte snacka warez här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Vi får inte snacka warez här.. Det är väll inte warez shit kid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 vad e warez?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 när man laddar hem.. typ kazaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 (redigerad) ¨När man laddar ner något som går och köpa från internet eller nåt program mén det gäller inte vissa spel( nåra gamla spel). Redigerad 24 juni, 2003 av MEJMEJMEJ GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Det är väll inte warez shit kid. Min kompis hade exakt samma problem me GTA3...Det var nerladdat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Min kompis hade exakt samma problem me GTA3...Det var nerladdat.. Ja men vadå hur kan du var så säker på det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Jag hade också de problemet innan jag köpte det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts