Anstalten Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Det hackar ganska ofta för mig. Mest när det börjar regna, då blir det jobbigt. Dator : nedan P4 2.0 ghz 512 MB DDRAM Geforce 3 TI 200 med senaste drivrutinerna Jag har även tankat 3D analyzer och då blev det lite bättre. Men det hackar fortfarande när jag spelar, det är ganska jobbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Jag har P4 2.0 ghz 512 MB DDRAM Creative SoundBlaster Audigy 5.1 Geforce 3 TI 500 med senaste drivrutinerna, typ samma som dig alltså! Det hackar till någon gång ibland för mig. Ja, det blir hackigare när det regnar för mig med, men annars funkar det bra. Jag måste dock stänga av nortonantivurs 2002 autoprotect och zonealarm för att det inte ska hacka sönder totalt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anstalten Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Helt wikked! Såg förresten att en ny detonator kommit. Ny och ny, jag tittade senast i januari. Detonator FX ligger på 18.8 MB, ska tanka den o se om nåt händer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 felet är i audio options. byt sound driver eller vad det nu heter. autodetect behöver inte alltid vara det bästa. testa dig fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Jag använder EAX 3 eller vad det nu heter som sounddriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 EAX är surraund ljud och med det på kan man förlora en massa fps. testa direct x souftwere eller nogot liknande. Drawing disstance kan man ha på halva eller lägsta för man ser ändå bilarna spawna framför dig. Det är bara texturerna som påverkas av drawdisstance. Sen är det bäst att köra på 16-bit för då får man en massa extra fps. Testa de häs sakerna och skriv om det hjälper eller ej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
4ce Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Tja jag kan ju tillägga att jag kör mitt vice på en P4 1700 me 256 RAM och ett Gforce (1) 32 Mb. Upplösning 1024, allt på högsta... No Lag... Haha! Vissa har tydligen röta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Det hackar ganska ofta för mig. Mest när det börjar regna, då blir det jobbigt. Dator : nedan P4 2.0 ghz 512 MB DDRAM Geforce 3 TI 200 med senaste drivrutinerna Jag har även tankat 3D analyzer och då blev det lite bättre. Men det hackar fortfarande när jag spelar, det är ganska jobbigt! Jag har exakt samma data och det hackar inte det minsta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 stackars dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Katten Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Det hackar ganska ofta för mig. Mest när det börjar regna, då blir det jobbigt. Dator : nedan P4 2.0 ghz 512 MB DDRAM Geforce 3 TI 200 med senaste drivrutinerna Jag har även tankat 3D analyzer och då blev det lite bättre. Men det hackar fortfarande när jag spelar, det är ganska jobbigt! Tycker de e konstigt om de laggar (hackar) för dig me den där datorn... Jag har en Intel P4 2,0 SDRAM 256MB GF 4 Mx 440 64 Mb Och mitt funkar fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts