Warmedal Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 (redigerad) jag kom på en bugg menans jag spelade lite..spräng en bil och sen, skjut på hjulen när bilen sprängs ska väl det inte gå att punktera hjulen? Redigerad 23 juni, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 jag kom på en bugg menans jag spelade lite..spräng en bil och sen, skjut på hjulen när bilen sprängs ska väl det inte gå att punktera hjulen? det borde egentligen inte gå. bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Tjjaa i verkligehten beror det väl på hur kraftig smällen är. Men dem är ju rätt kraftiga i spelet så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 det är ju inte dirakt en bugg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts