DimpZ Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Kan man inte få 100% om man har fuskat?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rocky Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 mmm jag tror det går även om man har fuskat, men jag har hört olika från olika källor. Endel säger att det går och en del inte. Det beror kanske vad man tar för fusk ir nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Kanske.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 jag tror att man kan klara 100% om man bara använder: armor cheath health cheath och weapond cheath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 man kan typ använda polisfusken armor liv å vapen ja gjorde de å kunde få 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 (redigerad) de står på gtasajten bland tips att man inte kan få 100% om man använder fusken för att spawna bilar och ändra kläder... läs lite. Redigerad 23 juni, 2003 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts