Lord_Lime Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Det går nog inte. Det går om det e dff filer, i så fall får du byta ut dom i GTA3.img. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 det är inte dff filer men kan man få in ar filer i nåt program så att man kan göra om dom till dff filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 jag tror zm stödjer mm2 modeller, då öppnar du mm2 bilden med zmodeller och sparar den som dff (du måste ändra lite för dörrar mm) (jag har ingen aning om hur man gör) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 det går inte att importera ar filer i z-modeller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 det går inte att importera ar filer i z-modeller Nej men öppna först *.ar filen i t.ex. winzip och extracta filerna nån stans, sen bör där finnas en fil som går att öppna i z-modeller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Midtown Madness 2 Bilar är i AR format det är ingen zip-fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Midtown Madness 2 Bilar är i AR format det är ingen zip-fil Det vet jag väl men man kan endå öppna den med winzip! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 AR är ett bil format till Midtown Madness 2 inte nåt som man kan öppna med win-zip lyssnar du inte eller!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Men öppna dom med ZMODELER och spara dom som dff filer då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 z-modeller tar inte emot ar filer jag har ju skrivit det redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Det går att modda MM2 bilar i Z-modeler så det borde funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 det går inte att importera ar filer i z-modeller nej .AR fielr är inte MM2's bilformat, en .AR fil är en .ZIp fil med själva bilen inmuti man kan byta nman på .AR fielrna till .ZIP och öppna dem i Winzip! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wonderbaum Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Går det att ta en bil från Need for speed,, jag skulle vilja ha med en corvette i vice city.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Z-modeller ska stödja MM2 bilar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts