Jacker Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Jag läste Super Plays nyhets brev här om dagen! där stog det att BF:s uppföljare är på gång! Battlefield: Vietnam! Citerar nyheten: Battlefield Vietnam under utveckling Digital Illusions Kanada-division arbetar just nu med uppföljaren till Battlefield 1942. Det nya spelet tar oss till Vietnams täta djungel, där kriget mellan nordvietnameser och amerikaner rasar för fullt. Båda sidor av konflikten är spelbara, vilket förhoppningsvis besparar oss tjafset som följde Vietcong. Upp till 64 spelare online stöds, och spelet kommer att släppas tidigt 2004 Lite guld jag ser fram emot det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 och secret war Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 EA tog patent på namnet Battlefield Vietnam i februari eller mars tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Spelar nån battlefield över nätet? I så fall vad heter ni? Jag heter i alla fall ocke när jag spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Spelar nån battlefield över nätet? I så fall vad heter ni? Jag heter i alla fall ocke när jag spelar. Jag heter Danny..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Jag heter Gurgel . När bF vietnam släpps då kommer nog EoD gå åt skogen typ (KANSKE). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 EoD skulle flytta till unreal eller nåt och dom ska släppa EoD100% innan 2004 tror jag dom sa förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Vad står EoD för, är det någon mod till BF eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Vad står EoD för, är det någon mod till BF eller? Eve of Destruction och det är en mod till BF för er som håller koll på nyheter inom bf så har ni nog sett det här http://www.unitednewconglomerateforces.com...ETNAM/index.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 (redigerad) Orkar inte hitta gamla BF tråden så ja skriver här battlefield pirets eller nått sånt har slääpts. ska installera o testa nu . Gå in på smili länk! Redigerad 24 juni, 2003 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Orkar inte hitta gamla BF tråden så ja skriver här battlefield pirets eller nått sånt har slääpts. ska installera o testa nu . Gå in på smili länk! det va rätt kul faktiskt mitt lag blev instängda i ett fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 LOl men de lär ju va skit kul om man bordar ett annat skäpp. de vore kul om alla inte skuter på varandra. Men de e kul ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 gurgel ska vi köra imorron? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 När??? vicken server?? . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 (redigerad) Nån som vet var man kan få tag i low ride till pirests?(felstavat) jag fick den inte i den senaste ner laddningen. plzz svara. --------e-d-i-t--------- Low_Tide hette den. var får man den?? Redigerad 28 juni, 2003 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts