Bullet Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 1 vilka/var finns det helikoptrar som kan skjuta? 2 vad ska man göra efter love fist's sista uppdrag när man kör limon med bomben i? är tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Tror man kan skjuta med denna, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 vad är det för helikopter då? vart finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 1 vilka/var finns det helikoptrar som kan skjuta? 2 vad ska man göra efter love fist's sista uppdrag när man kör limon med bomben i? är tacksam för svar! 1. Det finns bara en som kan skjuta och den heter hunter och är en militärhelikopter och finns endast på armébasen. 2. Köpa alla andra ställen, titta om du får nått nytt i vercetti estate, och samla alla hemliga paket m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 får man inte fler uppdrag eller? jag har ju inte ens gjort keep your freinds close! måste man göra färdigt om man har några uppdrag kvar? jag har demolition man kvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Tror man kan skjuta med denna, var hittar man den där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 får man inte fler uppdrag eller? jag har ju inte ens gjort keep your freinds close! måste man göra färdigt om man har några uppdrag kvar? jag har demolition man kvar.. får man nå svar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Du kan skjuta med Hunter och Sea Sparrow. Sparrow också tror jag. Med Maverick kan göra drive-by me en speciell kameravinkel. Så de é inte bara Hunter som Gta_fan1 sa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Du kan skjuta med Hunter och Sea Sparrow. Sparrow också tror jag. Med Maverick kan göra drive-by me en speciell kameravinkel. Så de é inte bara Hunter som Gta_fan1 sa... tack nu vet jag vilka man kan skjuta med men inte varför man inte får något nytt uppdrag när man har gjort alla love fist's uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 om de inte kommer fler uppdrag så måste du göra företagsuppdragen...sen ringer tlfn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 ok..men dildo dodo är så J*vla svårt! men tack ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Man måste klara Malibu Club Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 (redigerad) ok..men dildo dodo är så J*vla svårt! men tack ändå.. Nix.. använder du 9 och 6 för att styra den? Redigerad 23 juni, 2003 av geilisch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Jag klarade Dildo Dodo på andra försöket, fattar inte varför så många har svårt med det uppdraget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts